П`ятниця, 29.03.2024, 17:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна сторінка

 

Я працюю в Донецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №135 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу з 2009 року. За результатами атестації в квітні 2011 року підтверджена кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вчитель-методист». 
Тема, над якою я працюю, - «Використання ІКТ з метою розвитку асоціативно-образного мислення на уроках української мови та літератури».

XXI століття - це століття інформаційних технологій, який вимагає високо ерудованих, компетентних особистостей, здатних управляти собою та іншими. Наше життя вимагає від учня мати високу якість освіти, бути комунікабельним, цілеспрямованим, креативним, ініціативним, рішучим; вміти взяти на себе відповідальність за доручену справу і прийняти мудре рішення; знайти інформацію і зорієнтуватися у великій її потоці. А яким повинен бути сучасний учитель, щоб створити образ такого учня? Безумовно, вчитель повинен всебічно розвивати своїх вихованців (в силу того, що він учитель), інформувати учнів про новинки, про які, можливо, і не здогадуються діти. Головними є правильно обрані цілі і завдання, мотивація, практичне застосування знань, співпраця, комп'ютерна грамотність, інформаційна компетентність.

Я розумію, що особистісно-орієнтований підхід передбачає зміну функцій учасників навчально-виховного процесу. Першочергова задача для сьогоднішнього вчителя - навчитися керувати процесом навчання, а не передавати знання. Функції учня - активний діяч. Тобто учень стає активною особистістю, яка вміє ставити цілі і досягати їх, самостійно переробляти інформацію і застосовувати наявні знання на практиці. Тому вважаю, що одним з актуальних вимог до уроку є використання інтерактивних сервісів на уроках та в позаурочний час. Проблема в тому, що не всі вчителі знають про інтерактивні сервіси та відповідно не застосовують їх на практиці. Багато хто має базові знання в роботі з комп'ютером, але мають уявлення, образним мисленням, знають, як орієнтуватися в Інтернеті. Як зробити урок ефективним, як зацікавити дітей, знає, на жаль не кожен. Це залежить від самого вчителя. Якщо педагог сам прагне до досконалості, то і діти будуть прагнути за вчителем. А допоможуть їм у цьому прагненні знання сучасних інформаційних технологій, які зможуть удосконалити навчальний процес.

Тому необхідно допомогти вчителям оволодіти секретами інтерактивних сервісів ВЕБ 2.0, які не тільки активізують їх діяльність, а й сприяють створенню нестандартних навчальних ситуацій, мережевих проектів; розкриють і покажуть практичне значення інтерактивних сервісів в навчально-виховному процесі, необхідність їх застосування на будь-яких етапах уроків; збагатять навичками співпраці, діалогового спілкування; навчать педагогів коректно відстоювати свою точку зору, аргументувати судження, викличуть прагнення до професійного зростання шляхом використання нових технологій.

Я приділяю велику увагу самоосвіті. Моє захоплення - комп'ютерні технології. Постійно «вчуся». Взяла активну участь в 2-ій міжнародній освітній науково-практичної on-line конференції: Нова школа-мій маршрут, пройшла навчання за програмою «Проектна діяльність в інформаційній освітньому середовищі 21 століття», опанувала педагогічними секретами навчальних ситуацій, розробила навчальний мережевий проект «ВЕБ 2.0 поспішає на допомогу», пройшла тренінг і навчилася створювати навчальну ситуацію відповідно до вимог ФГОС.

 З метою вивчення та впровадження в навчальний процес новітніх форм і методів закінчила тематичні тренінги Intel «Елементи». Найбільш ефективними вважаю «Критичне мислення при роботі з даними», «Метод проектів», «Методи співпраці в класі XXI століття», «Методи оцінювання в класі XXI століття», «Модель: 1 учень - 1 комп'ютер»: мотивація учнів».

Активно взяла участь в літературному заочному конкурсі «Марафон-проект», «Шевченкове слово в літературному доробку письменників Донеччини», XI Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор», підготувала переможця Поетичного вернісажу юних філологів «Мій край, моя земля ...».

Оволоділа секретами скайбінгу.

Пройшла тестування рівня професійних знань у Центрі менеджменту та атестації при Донецькому республіканському інституті додаткової педагогічної освіти з української мови, ІКТ компетентності.

Обрана методична тема «Використання інноваційних технологій психолого-педагогічного супроводу обдарованих і здібних учнів навчального закладу» свідчить про творчий підхід до організації навчально-виховного процесу.

Мої учні стають переможцями III (заключного) Республіканського етапу олімпіади для школярів з української мови та літератури: Ставрінова Орина, учениця 11-А класу:  2014-2015: II місце,  2015-2016: III місце

У 2016 році член журі Республіканської Малої Академії Наук молоді,  очного туру II етапу Республіканського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

Член творчої групи зі створення макетів підручників з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів.

Постійно підвищую свій професійний рівень. Завдяки самоосвіті самостійно створила шкільний сайт, який відображає навчальну, методичну, виховну життя навчального закладу. Мій сайт як вчителя української мови та літератури функціонує з метою надання допомоги і вчителям, і учням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Петречено Світлана 2024
Конструктор сайтів - uCoz